lördag 29 augusti 2009

S.P.O.C.K.E.N. är idag utförd, kom-

Som jag skrev i mitt tidigare inlägg så nämnde jag att spocken skulle sitta till min nästa segling,, hmmm sakt och gjort ett löfte ska hållas, idag satt den SÅ JÄVLA GÖTTTTT!! två gånger dessutom. ÄNTLIGEN!!!! andra spocken kändes riktigt bra hade fart genom hela manövern. kan säga att det känns som jag vunnit på lotto idag lättad och befriad, hehe.

I morse blåste det apa. Jag tänkte att idag blir det nog svårt att träna spock. drog ner vid 13 tiden, 4.0 eller 4.7? jag chansa och rigga 4.7.
väl ute la sig vinden en aning och stundtals var det perfekt 4.7.
känns grymt att jag satte spocken idag! att sätta spocken i fjällbacka med SV hård vind trodde jag aldrig. detta var över minna förväntningar.

hade fint

//Konstantin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar