fredag 11 december 2009

hästkraft=full spätta

idag har vinden varit rentutsagt dålig jag var ute å seglade under eftermiddagen, eftersom jag seglade 4.0:an i nästan 5.3 vind så ägnade jag mig inte ens åt att plana. istället blev det lite våg ridning med min freestyle 99 vilket kanske inte är att rekommendera. men det var kul ändå. vågorna här i Jeri är så slöa och sköna va, lagom höga och lätta att följa upp och leka på. senare framåt kvällen gick jag, anna, mattias och erik å hyrde hästar vilket för mig var en riktigt rolig upplevelse. har aldrig riktigt ridit förut ändå var det helt ok för oss att rida fritt från guide eller tillsyningsman. som tur va så valde jag en av de piggaste hästarna vilket innebar full rulle galopperande genom vildmarken. på slutet ville hästen hem så han ökade tempot markant i löpningen, jag kunde inte ens styra bara följde med som en vante, hehe super kul var det. imorgon blir det lagun igen hade//konstantin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar