torsdag 10 december 2009

surftrip

boa noite. här är allt fint för er som undrar. min förskylning har släppt så nu är det full gas som gäller. det har blivit lite mindre folk på vattnet i jeri nu eftersom nästan alla pro-seglare är på tävling i Icarazinho i några dagar. detta betyder yta för oss som är kvar, idag passade vi på att åka till "den nya lagunen" igen. jag, mattias, erik, peter och anna hyrde en bil vid nio imorse. Framme i lagunen helt perfekt helt ensamma inte en människa så långt ögat kunde nå. känns super grymt att ha ett session mitt i vildmarken alldeles ensamma. vid lunchtiden drog vinden igång med elepfant tryk i 4.0 (som alltid här) vilket blev brutalt 17-19m/s. hoppades på att det skulle mojna en aning under eftermiddagen vilket det gjorde. gjorde min första spock into gecko, nått nytt har det det blivit hehe. samtidigt som mina spock oh 540 blir bättre, känns skönt.
mattias satte downwind funnel Erik satte Kono så alla gör vi framsteg.
Lagunerna är ingen skit, så e det

chill out // Konstantin

jag spockar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar